De nieuwe beginners handleiding
+2
Gaspard08
diegoke
6 participants
Forum Officiel de Vélo Manager :: International section (ENGLISH) :: Other languages :: Nederland (Nederlands) :: Algemeen
Page 1 sur 1
De nieuwe beginners handleiding
De oude gids was verouderd.Hier is een plan dat zal helpen u bouwen aan een team midden-niveau.
U vertrekt vanuit divisie 6.
Controleer eerst hoeveel dagenje van het einde van het seizoen zit.
Als je dicht bij het einde van het seizoen bent, wees voorzichtig en probeer niet te promoveren tot de d5.
Maak niet teveel punten, want niet actieve teams in d5 zijn er meestal en de limiet word niet gerespecteerd .
Als je al in divisie 5 zit, is het nooit te laat om te beginnen met het plan.
Niet elke winkel kopen totdat je in divisie 5 zit.
Hoe lager je zit in een divisie, des te minder ze u zullen geven, en u heeft geld nodig om te bouwen.aan een divisie 5 niveau team ten minste.
Raak niet het personeel aan laat deze allemaal op lokaal staan.
U kan uitrusting kopen tot niveau 3, maar aan het einde van elke seizoenen verliest u één niveau, dus zorg ervoor om alles te verkopen en terug te kopen w wanneer het seizoen begint.
Op die manier verliest u minder geld.
Eindelijk, niet elke renner kopen tot u de marktprijzen onder de knie hebt en tot je weet welk soort renner je wilt kopen.
Eerst, zal je kunnen onderscheiden tussen een goede en een slechte renner.Er zijn allerlei wedstrijden met verschillende vormen
- groen = Vlak
- rood = Kasseien
- Bruin = bergen
- oranje = afdalen
- blauw = heuvels.
U wilt weten wat belangrijk is voor een bepaalde specialiteit?
Op een Vlak/kasseien race, zal uw flandrien goed moeten worden in kasseien en sterk worden in uithoudingsvermogen (+ weerstand) als de race kort is.
Vlak is ook belangrijk
.Het is net hetzelfde met een klimmer,zo zal je sterk moeten worden in klimmen en weerstand, maar ook in uithoudingsvermogen en afdaling (zelfs Vlak) zijn grote factoren.
Zo kan je je renners ware potentiël maximaliseren.
Om jou te helpen, zijn hier de kenmerken waarop je je zal moeten richten (de belangrijkste specialiteit is altijd de meest belangrijk):
Aanvaller: Vlak, uithoudingsvermogen, weerstand.
Een renner alleen goed in vlak zal niet veel nut hebben binnen je ploeg.Maar hij moet ook ergens anders sterk zijn (heuvels, ITT, sprint...) hij zou een belangrijke sleutel binnen uw team kunnen worden.
Ronde renner: Klimmen, ITT, weerstand, uithoudingsvermogen, heuvels (+ Vlak).
Een Ronde renner heeft als belangrijkste specialiteit (meestal Klimmen), zodat hij in de Grote ronde.schitteren.
Hoe hoger de divisie, hoe beter je zal moet worden op heuvels, uithoudingsvermogen en weerstand als u wilt promoveren.
Als uw renner een verschrikkelijke zwakte heeft, zoals in vlak zou u kunnen overwegen om een echte ronderenner aan te trekken,en je renner te behouden met zijn belangrijkste specialiteit.
ITT: ITT, weerstand.
De heuvels of afdaling zaleen rol spelen voor sommige ritten, of zal vlak worden.De ITT is veruit de meest belangrijke, gevolgd door het verzet.Alles hoeft niet te worden opgeleid.Op een ITT met berg wint meestal een klimmer.afdaling-heuvels, de afdaling stat en de weerstand wordt belangrijkste.
Veldrijder: behendigheid en weerstand.
De primaire kenmerken (op het profiel) om te kunnen spelen, maar net als in ITT die twee zijn de sleutel.
Flandrien: Kasseien, uithoudingsvermogen, vlak en heuvels.
Als er teveel heuvels zijn, hebben wellicht de puncheurs/late aanvaller de prioriteit.Een flandrien dat echt slecht is in weerstand kan nog steeds sterk geworden.
Klimmer: klimmen, weerstand, uithoudingsvermogen.
Klimmen en de weerstand zijn veruit de belangrijkste.Een echte goede klimmer zal een goed uithoudingsvermogen hem helpen tijdens de lange races.Afdaling is prominent, maar een hoge weerstand kan genoeg worden.
Late aanvaller/puncheur: Heuvels, uithoudingsvermogen, weerstand.
Heuvels komt eerst, dan de uithoudingsvermogen.Sterk in berg of vlak is altijd goed meegenomen want zo kan je meespelen in andere ronden
Sprinter: Sprint, uithoudingsvermogen, vlak, weerstand.
Je zal voornamelijk moet sterk worden in de sprint.Je moet Vlak kunnen passeren zonder problemen natuurlijk zodat u verse worden kan wanneer de sprint begint.Sprinters zijn favoriete op de omnium race, op voorwaarde dat hun ITT klopt.Een goed uithoudingsvermogen en een weerstand zal helpen u langs de heuvels.Ervaring speelt een grote rol.
Een renner van 18 jaar oud hebben kunnen een maximum van 68 in elke stat hebben.
Een winst 0.04 elke dag overal tot 23 jaar oud (tot 22).
Dat betekent dat u 1,88 per seizoen krijgt in elke stats (47x0.04), 5 keer, dus dat zal 9.4 punten tussen 18 en 23 (zonder de stadia).U voegt de personal training, dat meer geeft als het uw specialiteit is.
Om samen te vatten:
0.06(base), (0,04 specialiteit bonus) < 75.6
0.05(base), (0,04 specialiteit bonus) < 80
0.05(base), (0.03 specialiteit bonus) < 85
0.05(base), (0,01 specialiteit bonus) < 90
0.05(base), (0.00 specialiteit bonus) < 92,6
0.04(base) < 100
Vergeet niet om de 0,04 bonus toetevoegen als de renners jonger zijn dan 23.
De basis is het statpunt u op elk moment krijgt, zonder de 0,04 bonus voor jongeren of de specialiteit bonus.
Hier zijn de Stage punten:
stage punten----------- + 0.12-- + 0.08--- + 0.06
klimmen--------kli-----wee-----afd
kasseien--------kas-----fla------uit
Heuvels---------heu------uit-----wee
ITT--------------itt-----wee------vla
Vlak-------------vla-----uit------heu
Sprint-----------spr------vla------uit
Cyclo-cross----beh-----wee------kli
vorm------------Vorm + 3---sta------res
Fitness-----------uit-----wee------vla
Zodra je 24 bent kan je enkel stage kunnen doen op vorm en fitness.
Een Stage met geen specialiteit krijgt u 0.57, 0.39 en 0.3
Uw prioriteit is om geld te verdienen.
veel geld als je kunt, rijden in d6 en d5.Zo wanneer u start, zul je om te beginnen met kopen d5 niveau jongens, degenen die nutteloosgaat zijn als je gaat ontslaan.
Maak niet de gebruikelijke beginnende fout uw basis jongens te verkopen.
Je kan ze nietverkopen meestal omdat ze te zwak zijn.
Niet elke jongeren kopen! (we kunnen het ons niet veroorloven nog het personeel om effectief te trainen), en verspil geen geld links en rechts binnen te halen met jouw scout.
U moet al het geld dat u kunt opslaan.
Voor de d6 en de d5 zal goedkoop en oud-renners de prioriteit zijn.Voor 400-500 k(duizend) kunt u bouwen aan een team met ongeveer 12 jongens die kundig zal kunnen domineren in d6 en veel in d5.
Stel een prijs tussen 1 k en 30 k per racers, te weten je kan gaan tot misschien 150 k voor één of twee leiders als u gaat beginnen met het maken van geld.Misschien zelfs meer.
Wat moet je nu kopen.Gewoon Controleer de markt elke dag en aanbiedingen op jongens die ongeveer 70 in flat/sta/res hebben.Het zal beter zijn als ze hebben een specialiteit (berg, ITT,...).Het is zo simpel als dat.De basisgegevens zijn belangrijk als u wilt scoren overal.U kunt een heleboel jongens missen, maar slechts 4 dagelijks door te bieden op alles wat u ziet, maken van zwakke aanbiedingen.
Nou nu is het harde deel.U moet de goede tactiek om zo spoedig mogelijk geld te verdienen.Als u een gemakkelijke rit wilt, door lid te worden van de chat in ons forum en probeer te vragen aan hen.Als u de gids hebt gevolgd, en je rijd mooie resulaten.Zo niet, betekent hetdat de tactiek slecht is.
Aarzel niet om te proberen.
alle mogelijke manieren asap. ik kan jou vertellen u de minste inspanningen mogelijk moet maken.Bijvoorbeeld,
gebruik altijd ten minste 60 x 3.Niet beginnen met het maken van inspanningen voor de t4.Als u denkt een renner heeft in te spannen voor de t4 , betekent dit dat hij is duidelijk te zwak is voor de race hoe dan ook, dus geen energie meer.
dus, een sprinter moet ontspannen tot de t5 wil hij echt snel aan de finish zijn.En niet te veel doen tijdens een tour of anders kan u herstel tussen de races te laag worden en zal hij slecht zijn in de rest van de wedstrijden.In ITTs en veldrijder kan je veel agressiever te werk gaan (heel veel).
Stelt de rust limiet rond 87. nooit lager is.Beginners meestal zetten 50 en stoppen met het spel zelfs voordat realiseren waarom hadden ze verschrikkelijke resultaten.
U moet een goede vorm en een goede gezondheid te scoren, zelfs in d6.
Terwijl je beter met uw tactiek krijgt, start junioren observeren.Niet observeren de sterkste degenen aangezien de grote jongens op hen zullen en zij te duur zullen.Probeer slim te denken.
Aan het einde van het eerste seizoen kunt u proberen om een paar biedingen op sommige junioren, dus u kunt gemakkelijk een paar euro spenderen voor een goedkope.
voordat de verkoop van hem voor een hogere prijs.
De meest dure zijn altijd de klimmers, gevolgd door de punchers/flandrien en de rest.U kunt hetzelfde proberen met de internationale scout voor 10 dagen of zo, maar meestal zal je gewoon geld verliezen.Maar beetje sterren die u kunnen verkopen voor 5 miljoen is altijd een mogelijkheid, en een gratis ritje naar de hemel.
Op een bepaald punt zult u ten slotte in d4 komen.
Nu is het tijd om te bouwen aan een team voor de toekomst (als u gemakkelijk geld in d6 en d5 natuurlijk maakte).zo als je weet, is het mogelijk om te handhaven in d4 met slechts één kerel als zijn uithoudingsvermogen en res boven 85 is en als hij een sterke specialiteit heeft.
Maar 2 of 3 sterke jongens kunnen u beter handhaven
.Zij moet veel sterker dan in d5, met 800 k kunt u deze maken.Dankzij uw ervaring in d6 en d5 moet het gemakkelijk zijn.
Zorg ervoor om te verkopen of ontslaag de nutteloze jongens die je had in d5 voordat u in d4 start.U kan mij pmen (team: Akumetsu) voor adviezen die u nodig hebt in d4.
Ga in uw personeel en de internationale Scout.je moet jongeren vinden waar u kunt nemen (scout, junioren, markt).Maak geen reclame voor hen descout voor meer dan 12 dagen of zo, want als de dagen zijn passeerd zijn waarde met alle verloren trainingen.
Mocht jeSlechte jongeren hebben,deze worden ontslagen, uw tijd niet verspillen en verkopen.
Zodra u uw eerste jongeren krijgt, nemen de internationale coach en de nationale arts.
In de markt van de overdracht, zul je om biedingen rond 10-200 k op elke 18 jaarige u ziet, zich te concentreren op wat uw specialiteit opleiding zou kunnen worden (klimmer, sprinter, enz...).Ik beveel puncheur/late aanvaller of Flandrien aan.je mag je niet uitkijken op een ttoper maar middelmatige renners aankopen.Een topper kost te veel voor een beginner.
Alles stap voor stap doen, uw eerste generatie is een opstapje naar een betere toekomst.
Tussen de junioren, de scout en de markt, proberen om ten minste 7 of 8 jongeren, te weten dat u niet nodig een heleboel jongens in d4 te handhaven.De rust limiet voor een 18 jarige moet 50 zijn.
Als u genoeg geld hebt aangebracht moet u ten minste 11 of 12 jongeren, met plek voor 3 oudere renners kopen.U hoeft niet alle jongeren in één keer te kopen,dat kunt u splitsen in 2 of 3 seizoenen.Ik zou zeggen in d4 zo lang mogelijk te handhaven (kijk uit met uw geld,spaar zoveel mogelijk indien u resultaten kan rijden.
Deze handleiding is mogelijk gemaakt daar kizaru (akumetsu) alle credits gaan naar hem.
U vertrekt vanuit divisie 6.
Controleer eerst hoeveel dagenje van het einde van het seizoen zit.
Als je dicht bij het einde van het seizoen bent, wees voorzichtig en probeer niet te promoveren tot de d5.
Maak niet teveel punten, want niet actieve teams in d5 zijn er meestal en de limiet word niet gerespecteerd .
Als je al in divisie 5 zit, is het nooit te laat om te beginnen met het plan.
Niet elke winkel kopen totdat je in divisie 5 zit.
Hoe lager je zit in een divisie, des te minder ze u zullen geven, en u heeft geld nodig om te bouwen.aan een divisie 5 niveau team ten minste.
Raak niet het personeel aan laat deze allemaal op lokaal staan.
U kan uitrusting kopen tot niveau 3, maar aan het einde van elke seizoenen verliest u één niveau, dus zorg ervoor om alles te verkopen en terug te kopen w wanneer het seizoen begint.
Op die manier verliest u minder geld.
Eindelijk, niet elke renner kopen tot u de marktprijzen onder de knie hebt en tot je weet welk soort renner je wilt kopen.
Eerst, zal je kunnen onderscheiden tussen een goede en een slechte renner.Er zijn allerlei wedstrijden met verschillende vormen
- groen = Vlak
- rood = Kasseien
- Bruin = bergen
- oranje = afdalen
- blauw = heuvels.
U wilt weten wat belangrijk is voor een bepaalde specialiteit?
Op een Vlak/kasseien race, zal uw flandrien goed moeten worden in kasseien en sterk worden in uithoudingsvermogen (+ weerstand) als de race kort is.
Vlak is ook belangrijk
.Het is net hetzelfde met een klimmer,zo zal je sterk moeten worden in klimmen en weerstand, maar ook in uithoudingsvermogen en afdaling (zelfs Vlak) zijn grote factoren.
Zo kan je je renners ware potentiël maximaliseren.
Om jou te helpen, zijn hier de kenmerken waarop je je zal moeten richten (de belangrijkste specialiteit is altijd de meest belangrijk):
Aanvaller: Vlak, uithoudingsvermogen, weerstand.
Een renner alleen goed in vlak zal niet veel nut hebben binnen je ploeg.Maar hij moet ook ergens anders sterk zijn (heuvels, ITT, sprint...) hij zou een belangrijke sleutel binnen uw team kunnen worden.
Ronde renner: Klimmen, ITT, weerstand, uithoudingsvermogen, heuvels (+ Vlak).
Een Ronde renner heeft als belangrijkste specialiteit (meestal Klimmen), zodat hij in de Grote ronde.schitteren.
Hoe hoger de divisie, hoe beter je zal moet worden op heuvels, uithoudingsvermogen en weerstand als u wilt promoveren.
Als uw renner een verschrikkelijke zwakte heeft, zoals in vlak zou u kunnen overwegen om een echte ronderenner aan te trekken,en je renner te behouden met zijn belangrijkste specialiteit.
ITT: ITT, weerstand.
De heuvels of afdaling zaleen rol spelen voor sommige ritten, of zal vlak worden.De ITT is veruit de meest belangrijke, gevolgd door het verzet.Alles hoeft niet te worden opgeleid.Op een ITT met berg wint meestal een klimmer.afdaling-heuvels, de afdaling stat en de weerstand wordt belangrijkste.
Veldrijder: behendigheid en weerstand.
De primaire kenmerken (op het profiel) om te kunnen spelen, maar net als in ITT die twee zijn de sleutel.
Flandrien: Kasseien, uithoudingsvermogen, vlak en heuvels.
Als er teveel heuvels zijn, hebben wellicht de puncheurs/late aanvaller de prioriteit.Een flandrien dat echt slecht is in weerstand kan nog steeds sterk geworden.
Klimmer: klimmen, weerstand, uithoudingsvermogen.
Klimmen en de weerstand zijn veruit de belangrijkste.Een echte goede klimmer zal een goed uithoudingsvermogen hem helpen tijdens de lange races.Afdaling is prominent, maar een hoge weerstand kan genoeg worden.
Late aanvaller/puncheur: Heuvels, uithoudingsvermogen, weerstand.
Heuvels komt eerst, dan de uithoudingsvermogen.Sterk in berg of vlak is altijd goed meegenomen want zo kan je meespelen in andere ronden
Sprinter: Sprint, uithoudingsvermogen, vlak, weerstand.
Je zal voornamelijk moet sterk worden in de sprint.Je moet Vlak kunnen passeren zonder problemen natuurlijk zodat u verse worden kan wanneer de sprint begint.Sprinters zijn favoriete op de omnium race, op voorwaarde dat hun ITT klopt.Een goed uithoudingsvermogen en een weerstand zal helpen u langs de heuvels.Ervaring speelt een grote rol.
Een renner van 18 jaar oud hebben kunnen een maximum van 68 in elke stat hebben.
Een winst 0.04 elke dag overal tot 23 jaar oud (tot 22).
Dat betekent dat u 1,88 per seizoen krijgt in elke stats (47x0.04), 5 keer, dus dat zal 9.4 punten tussen 18 en 23 (zonder de stadia).U voegt de personal training, dat meer geeft als het uw specialiteit is.
Om samen te vatten:
0.06(base), (0,04 specialiteit bonus) < 75.6
0.05(base), (0,04 specialiteit bonus) < 80
0.05(base), (0.03 specialiteit bonus) < 85
0.05(base), (0,01 specialiteit bonus) < 90
0.05(base), (0.00 specialiteit bonus) < 92,6
0.04(base) < 100
Vergeet niet om de 0,04 bonus toetevoegen als de renners jonger zijn dan 23.
De basis is het statpunt u op elk moment krijgt, zonder de 0,04 bonus voor jongeren of de specialiteit bonus.
Hier zijn de Stage punten:
stage punten----------- + 0.12-- + 0.08--- + 0.06
klimmen--------kli-----wee-----afd
kasseien--------kas-----fla------uit
Heuvels---------heu------uit-----wee
ITT--------------itt-----wee------vla
Vlak-------------vla-----uit------heu
Sprint-----------spr------vla------uit
Cyclo-cross----beh-----wee------kli
vorm------------Vorm + 3---sta------res
Fitness-----------uit-----wee------vla
Zodra je 24 bent kan je enkel stage kunnen doen op vorm en fitness.
Een Stage met geen specialiteit krijgt u 0.57, 0.39 en 0.3
Uw prioriteit is om geld te verdienen.
veel geld als je kunt, rijden in d6 en d5.Zo wanneer u start, zul je om te beginnen met kopen d5 niveau jongens, degenen die nutteloosgaat zijn als je gaat ontslaan.
Maak niet de gebruikelijke beginnende fout uw basis jongens te verkopen.
Je kan ze nietverkopen meestal omdat ze te zwak zijn.
Niet elke jongeren kopen! (we kunnen het ons niet veroorloven nog het personeel om effectief te trainen), en verspil geen geld links en rechts binnen te halen met jouw scout.
U moet al het geld dat u kunt opslaan.
Voor de d6 en de d5 zal goedkoop en oud-renners de prioriteit zijn.Voor 400-500 k(duizend) kunt u bouwen aan een team met ongeveer 12 jongens die kundig zal kunnen domineren in d6 en veel in d5.
Stel een prijs tussen 1 k en 30 k per racers, te weten je kan gaan tot misschien 150 k voor één of twee leiders als u gaat beginnen met het maken van geld.Misschien zelfs meer.
Wat moet je nu kopen.Gewoon Controleer de markt elke dag en aanbiedingen op jongens die ongeveer 70 in flat/sta/res hebben.Het zal beter zijn als ze hebben een specialiteit (berg, ITT,...).Het is zo simpel als dat.De basisgegevens zijn belangrijk als u wilt scoren overal.U kunt een heleboel jongens missen, maar slechts 4 dagelijks door te bieden op alles wat u ziet, maken van zwakke aanbiedingen.
Nou nu is het harde deel.U moet de goede tactiek om zo spoedig mogelijk geld te verdienen.Als u een gemakkelijke rit wilt, door lid te worden van de chat in ons forum en probeer te vragen aan hen.Als u de gids hebt gevolgd, en je rijd mooie resulaten.Zo niet, betekent hetdat de tactiek slecht is.
Aarzel niet om te proberen.
alle mogelijke manieren asap. ik kan jou vertellen u de minste inspanningen mogelijk moet maken.Bijvoorbeeld,
gebruik altijd ten minste 60 x 3.Niet beginnen met het maken van inspanningen voor de t4.Als u denkt een renner heeft in te spannen voor de t4 , betekent dit dat hij is duidelijk te zwak is voor de race hoe dan ook, dus geen energie meer.
dus, een sprinter moet ontspannen tot de t5 wil hij echt snel aan de finish zijn.En niet te veel doen tijdens een tour of anders kan u herstel tussen de races te laag worden en zal hij slecht zijn in de rest van de wedstrijden.In ITTs en veldrijder kan je veel agressiever te werk gaan (heel veel).
Stelt de rust limiet rond 87. nooit lager is.Beginners meestal zetten 50 en stoppen met het spel zelfs voordat realiseren waarom hadden ze verschrikkelijke resultaten.
U moet een goede vorm en een goede gezondheid te scoren, zelfs in d6.
Terwijl je beter met uw tactiek krijgt, start junioren observeren.Niet observeren de sterkste degenen aangezien de grote jongens op hen zullen en zij te duur zullen.Probeer slim te denken.
Aan het einde van het eerste seizoen kunt u proberen om een paar biedingen op sommige junioren, dus u kunt gemakkelijk een paar euro spenderen voor een goedkope.
voordat de verkoop van hem voor een hogere prijs.
De meest dure zijn altijd de klimmers, gevolgd door de punchers/flandrien en de rest.U kunt hetzelfde proberen met de internationale scout voor 10 dagen of zo, maar meestal zal je gewoon geld verliezen.Maar beetje sterren die u kunnen verkopen voor 5 miljoen is altijd een mogelijkheid, en een gratis ritje naar de hemel.
Op een bepaald punt zult u ten slotte in d4 komen.
Nu is het tijd om te bouwen aan een team voor de toekomst (als u gemakkelijk geld in d6 en d5 natuurlijk maakte).zo als je weet, is het mogelijk om te handhaven in d4 met slechts één kerel als zijn uithoudingsvermogen en res boven 85 is en als hij een sterke specialiteit heeft.
Maar 2 of 3 sterke jongens kunnen u beter handhaven
.Zij moet veel sterker dan in d5, met 800 k kunt u deze maken.Dankzij uw ervaring in d6 en d5 moet het gemakkelijk zijn.
Zorg ervoor om te verkopen of ontslaag de nutteloze jongens die je had in d5 voordat u in d4 start.U kan mij pmen (team: Akumetsu) voor adviezen die u nodig hebt in d4.
Ga in uw personeel en de internationale Scout.je moet jongeren vinden waar u kunt nemen (scout, junioren, markt).Maak geen reclame voor hen descout voor meer dan 12 dagen of zo, want als de dagen zijn passeerd zijn waarde met alle verloren trainingen.
Mocht jeSlechte jongeren hebben,deze worden ontslagen, uw tijd niet verspillen en verkopen.
Zodra u uw eerste jongeren krijgt, nemen de internationale coach en de nationale arts.
In de markt van de overdracht, zul je om biedingen rond 10-200 k op elke 18 jaarige u ziet, zich te concentreren op wat uw specialiteit opleiding zou kunnen worden (klimmer, sprinter, enz...).Ik beveel puncheur/late aanvaller of Flandrien aan.je mag je niet uitkijken op een ttoper maar middelmatige renners aankopen.Een topper kost te veel voor een beginner.
Alles stap voor stap doen, uw eerste generatie is een opstapje naar een betere toekomst.
Tussen de junioren, de scout en de markt, proberen om ten minste 7 of 8 jongeren, te weten dat u niet nodig een heleboel jongens in d4 te handhaven.De rust limiet voor een 18 jarige moet 50 zijn.
Als u genoeg geld hebt aangebracht moet u ten minste 11 of 12 jongeren, met plek voor 3 oudere renners kopen.U hoeft niet alle jongeren in één keer te kopen,dat kunt u splitsen in 2 of 3 seizoenen.Ik zou zeggen in d4 zo lang mogelijk te handhaven (kijk uit met uw geld,spaar zoveel mogelijk indien u resultaten kan rijden.
Deze handleiding is mogelijk gemaakt daar kizaru (akumetsu) alle credits gaan naar hem.
Dernière édition par diegoke le Sam 30 Juin - 21:30, édité 1 fois
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
Dank u wel voor de vertaling
Gaspard08- Messages : 3255
Date d'inscription : 12/06/2010
Re: De nieuwe beginners handleiding
hoi,
ik ben nieuw hier. Maar mag ik vragen wat een ploegmaat in een rit doet, een voortrekker en een beschermde renner? want ik snap niet als een ploeg maat of een voortrekker in dienst van de kopman rijdt.
groeten, Jari
ik ben nieuw hier. Maar mag ik vragen wat een ploegmaat in een rit doet, een voortrekker en een beschermde renner? want ik snap niet als een ploeg maat of een voortrekker in dienst van de kopman rijdt.
groeten, Jari
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
je ploegmaat probeerd je koman te beschermen in de ritten.
een voortrekker is die geene die jou sprinter/kopman lanceerd voor de sprint.
een beschermde renner plaatst jou kopman en voortrekker op de juiste positie.
een voortrekker is die geene die jou sprinter/kopman lanceerd voor de sprint.
een beschermde renner plaatst jou kopman en voortrekker op de juiste positie.
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
oké, bedankt diegoke
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
en wat is een ITT rijder?
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
bij voorbeeld Tony Martin en Fabian Cancellara. ITT is voor Individual Time Trial in Engels.
Gaspard08- Messages : 3255
Date d'inscription : 12/06/2010
Re: De nieuwe beginners handleiding
ok, bedankt gaspard.
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
hoe kan ik mijn eigen renners recruteren?
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
een scout aanemen maar is niet aan te raden in d6
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
en wie wil mij helpen met spelers kopen? en met de taktieken?
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
de tacktieken moet je zelf wat zoeken wat wel aan te raden is niet te agressief in de ritten.
in velrijden mag je aggresiever zijn.
in een sprint is het best je krachten te spearen tot op het einde
in velrijden mag je aggresiever zijn.
in een sprint is het best je krachten te spearen tot op het einde
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
ok, maar sommigen zeggen dat ik al mijn rijders moet ontslaan behalve drie. en dan een paar aankopen. is dat wel slim?
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
je zit in div 6 dus wilt zeggen geen tegenstand en moet hoe meer enners je in de prijzen rijd des te beter voor je financien
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
hoe bedoel je dat diegoke?
jarikill- Messages : 8
Date d'inscription : 13/07/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
Kan iemand mij gewoon een algemene tactiek vertellen voor: vroege vlucht, veldrijden, ITT en TTT.
Ik begin gewoon meesprinten door te hebben, maar snap niet hoe je mee kunt gaan in een vroege vlucht als je minstens 3 keer 60% moet hebben.
Veldrijden hoor ik overal vertellen dat je wat harder mag rijden, maar hoe hard is dat dan wel?
ITT en TTT snap ik al helemaal niet
Ik begin gewoon meesprinten door te hebben, maar snap niet hoe je mee kunt gaan in een vroege vlucht als je minstens 3 keer 60% moet hebben.
Veldrijden hoor ik overal vertellen dat je wat harder mag rijden, maar hoe hard is dat dan wel?
ITT en TTT snap ik al helemaal niet
Nnelg- Messages : 1
Date d'inscription : 04/10/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
itt en ttt is 75-75-90-90-90 als de rit korter is dan 50 km is hij langer 3x75 2x90
veldrijden 85 att 85 90 90 90
veldrijden 85 att 85 90 90 90
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
Hoi allemaal.
Het verschil tussen aanvallen en sprinten is mij binnen dit spel niet helemaal duidelijk.
Morgen is er bv een etappe waar ja na 36 km punten kunt verdienen voor het sprinters klassement. Moet ik dan een renner op deel 1 op aanvallen zetten of op sprinten?.
Lijkt me niet dat hij 36 km moet gaan sprinten?. Dus is het dan aanvallen?
Of stel je sprinten alleen in als het laatste deel van bv een etappe maar een paar kilometer is.
bedankt voor de reacties.
gr Ruud
Het verschil tussen aanvallen en sprinten is mij binnen dit spel niet helemaal duidelijk.
Morgen is er bv een etappe waar ja na 36 km punten kunt verdienen voor het sprinters klassement. Moet ik dan een renner op deel 1 op aanvallen zetten of op sprinten?.
Lijkt me niet dat hij 36 km moet gaan sprinten?. Dus is het dan aanvallen?
Of stel je sprinten alleen in als het laatste deel van bv een etappe maar een paar kilometer is.
bedankt voor de reacties.
gr Ruud
Dragao cycling- Messages : 5
Date d'inscription : 05/07/2013
Re: De nieuwe beginners handleiding
beste dragao,
dan moet je al mee zijn met een vroege vlucht maar dan heb je het probleem dat je tegen het einde van de rit je renner uitgeblust is en op redelijk grote afstand eindigd.
dan moet je al mee zijn met een vroege vlucht maar dan heb je het probleem dat je tegen het einde van de rit je renner uitgeblust is en op redelijk grote afstand eindigd.
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
En als je een renner een vrijestatus geeft, dit houd ik dat hij totaal zijn eigen wedstrijd rijdt toch?
bedankt voor de hulp8)
bedankt voor de hulp8)
Dragao cycling- Messages : 5
Date d'inscription : 05/07/2013
Re: De nieuwe beginners handleiding
die rijd zijn eigenwedstrijd maar wel aan de hand van de energie die hij mag gebruiken die je aangeeft voor de delen.
diegoke- Messages : 24
Date d'inscription : 20/01/2012
Re: De nieuwe beginners handleiding
Oke, is dat aan te raden? renners een vrije status te geven? Met korte etappes lijkt me dit wel zinvol maar langere niet? of heb ik het mis
gr Ruud
gr Ruud
Dragao cycling- Messages : 5
Date d'inscription : 05/07/2013
Re: De nieuwe beginners handleiding
Ik heb dit deel even herschreven omdat het outdated is. Het is niet langer mogelijk om 18-jarige renners te verkrijgen.
Een renner van 19 jaar oud kan een maximum van 74 in elke stat hebben.
Elke dag krijgt een renner 0.04 bij in elke stat tot hij 23 jaar oud word.
Dat betekent dat je 1,88 per seizoen krijgt in elke stat (47x0.04), 4 keer. Dat levert 7.52 punten op tussen 19 en 23 jaar (zonder de stages en persoonlijke training meegerekend).
Nnelg9111- Messages : 196
Date d'inscription : 18/04/2013
Forum Officiel de Vélo Manager :: International section (ENGLISH) :: Other languages :: Nederland (Nederlands) :: Algemeen
Page 1 sur 1
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum